3 svar

2012-02-10 ♥ 09:09:00


Anonym om The summer feelings is taking over:
visst går du ekonomiprogrammet?? vad tycker du om det? :)

Svar: Ja jag går Ekonomiprogrammet på Anderstorp då. Och det är verkligen en bra linje, sannerligen bred för den delen med. Även om det går lite trögt när det är mycket plugg så ångrar jag då inte en sekund att jag valde denna linje. Jag rekommenderar den varmt om du funderar på gå det! Händer ju ändå lite spännande saker då och då! 


Anonym om Lovar ska sluta med cambilder
läste "lovar ska sluta med cannabis"

Svar: Haha...(Skrattar för mig själv..)!!


Anonym om With me:
vilken dator har du?:)

Svar: Oj... Har jag iingen koll på. Det är iallafall en ASUS, 17tum. Tror det är denna v, men vill klämma in att det finns ingen bättre dator jag svär! Älskar den♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback