2011

2012-01-03 ♥ 10:23:00




Började 2011 ganska vagt men sedan så hade jag en otroligt bra kväll med bästa, Släppte loss på Umeå open, Bodde på hotell och levde livet som ungdomar, Älskade Sofia hälsade på, Åkte till Härnösand, Var på Kristina om dagarna och fina Malmheims på kvällarna och bara myste, Hade världens gomiddag med Petra sådär på försommaren, Solade och blev brun alla varrma dagar, Åkte ner till Umeå med Linn och träffade finaste Oscar och Fabian, Hade en av de roligaste dagarna i mitt liv, Åkte hem och till Beccan för los stekos, Hade klassfest med käraste 9A, Supé med underbara niorna , Sedan kom den dagen då jag gick ut nian med gläde och sorg,  Sommarlovet kom och inleddes med jobb, Stadsfesten vankades, Var där alla dagar och älskade Frida och Moa kom och vi hade de bäst, Flyttade ut till Beccan under Beachsoccern, Levde livet som bäst där och blev riktigt brun, Var på Trästocks för första gången, Hade de riktigt jävla kul med flickorna, Åkte ut till Lillans stuga och njöt av sommaren, For på PDOL och haffade minnen för livet, Träffade på en välbekant Viktor, Åkte till Stockholm med le familje, Shoppade upp alla pengar, Kom hem till Skellefteå och flyttade ut i Partyvaggan med min älskade älskade Elin! Hade ett par underbara dagar tillsammans, Åkte ner till Umeå igen till Oscar och vi fick oss bra avslut på sommarlovet, Började ettan på Ekonomilinjen, Åkte inlines hela kvällarna långa med brydarna, Hängde på matfesten och hade några trevliga kvällar i Julies nya lägga, Åkte norrut med Linn och mammsen, Shoppade på Ikea och chillade otroligt galet, Fick mig senare en ny frisyr, Åkte söderut till Härnösand , Chillade galet med två underbara brudar på Kristina, Bodde hos Sofiaaa, Shoppade loss i Birsta och myste på hos Soffan, Flyttade till Swanen för en helg med party och tjejkväll, Åkte ner till Umeå till Simone för första gången, Hängde med Oscar och hans kompisar, Hade skräckismaraton, Och inte minst en jäkla bra tid med Simone, Blev några galna händelser innan hemfärden, Halv 8 hos Petra, Novemberlovet kommet och jag tog mitt pick och pack och bodde hos Simone några dagar, Hann med parre och massa mys med mina bästa brudar, Hade julmys med flickorna från Norr, Åkte ner till Umeå till Moa, Umgicks med henne och hennes fina vänner, Var hos Elsa och träffrade ett trevligt gäng, Paketleken hos Moa som slutade i blod, Fyllde 16 bast!!! Spenderade dagen med fina Linn, Hade sweet 16 hos moi, Åkte ner till Umeå igen med Linn och hade en bra och en konstig kväll, Julafton nyår blablaaaa..


I slutändan har detta varit ett ruskigt bra år, 2011 tack och hej. Välkomnar 2012 med öppna armar!




Kommentarer
Postat av: elin

På 4e raden, 3dje bilden. Vad hade du för läppstift då? assnyggt!

du kommer säkert inte ihåg med värt att fråga iaf! :D

2012-01-03 @ 23:43:33
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback