9/3

2012-03-09 ♥ 22:04:55

Hej alla daniellas läsare, Elin här! Fick frågan att blogga åt Daniella imorse så jag tänkte va snäll och göra de eftersom hon är med Linn i fjällen, hoppas ni har det grymt bra tjejer! Att blogga är inte riktigt min grej känns bara som att jag skriver massa onödigt haha, vet ju inte riktigt vad ni tycker är kul och intressant att läsa men kan väl berätta lite vad som hänt senaste tiden! Va ju i Skellefteå förra veckan och hade det super bra! Alltid lika roligt att vad där och träffa några av daniellas trevliga vänner, minnen för livet! När jag kom hem från skeå va det massa träningar och prov som väntade i skolan, så hade sista provet för veckan idag och det va matte prov vilket kändes väldigt bra faktiskt. Juste ja om någon ville veta så är jag haltalotta också, stukade foten igår på träningen, de suger!! Nu ska jag nog inte skriva mer förutom att jag saknar dig grymme mycket Daniella!!!! Pusss/E


Kommentarer
Postat av: Hanna Ek

Hej! Jag har veckans blogg och en tävling om ett presentkort på min blogg, delta gärna om du vill!

2012-03-10 @ 18:35:08
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback