WERA

2012-03-13 ♥ 22:01:25



Som jag sa till Linda tidigare, hade en ruskigt bra shopping dag idag! Fick med mig hem allt som jag planerat innan. Plus två till spontanköp. Har införskaffat mig ännu en WERA Stockholm väska på ungefär en vecka hehe. Dundersnygg är den iallafall! Sedan en basic grå tröja som jag letat länge men hittade denna på Gina Tricot som med busitern. Planerar att ha den och den blommiga blusen på UO. Mycket tjat om det men jag är så jäkla taggad alltså! De två blusarna ( som förövrigt är likadana förutom att det är i olika färger, beslutsångest hihi ) kommer från Hm. 



Kommentarer
Postat av: oline

dösnygg väska!!! hur mycket fick du betala för den? :)

2012-03-16 @ 08:45:11
URL: http://flickornasmode.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback