Simone gästbloggar

2010-11-20 ♥ 10:32:24
Dana (Daniella Jatko sover) och jag passar på att skriva några rader. Om ni inte vet vem jag är så kan ni kika på fb, världens näste, eller titta in på min > blogg <.
Snart ska jag skölja ur min inpackning som luktar cocos, mycket mumsig men nej man får inte äta den. Endast för utvärtes bruk!
Igår så var jag och Dana två väldigt vilsna själar som inte visste var vi skulle ta vägen, men vi båda valde... MSN- då fann vi varandra sedan gick hon hela den låååånga vägen hit, efter några minuters prat så valde vi att gå till hemmkväll där vi köpte godis för 81kr, dyrt. Efter några smaskiga tuggor mådde vi båda illa och kände att de 81 kr var förgäves. Vi hann se både Happy Gilmore och spiderman 3 som jag förövrigt inte har sett, har missat alla spiderman-filmerna (pinsamt) nåväl, den var lite över mina förhoppningar. Funderar skarpt på att skaffa mig en tatuering av spiderman på ryggen.. kanske inte men en sax i nacken ska det bli.
När filmen var slut så kom Nils förbi och vi skrämde honom med våra hemska spökhistorier, sedan ringde hans mor och bad honom att vandra hemåt.
Sedan tvättade vi bort vårat spackel och insåg skillnaden mellan skönheten och odjuret. D.v.s att sminket kan göra skillnad.
Och nu har jag skrivit alldeles för många rader, trevligt att råkas. Nu ska jag väcka Dana.
Godmorgon och vakna sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback