bra spelat

2010-10-29 ♥ 23:02:29
BRA BOYS!!! kom nyss hem från ishallen, och resultatet blev 7-0 till lejon! dom var jätteduktiga , det kunde ha blivit minst 15-0 jag lovar. måste säga att det var riktigt många utvisningar, men det brukar ju vara så *blink*. eftersom att lycksele förlorade så var jag tvungen att säga: bra lycksele till alla, det var bara en som blev glad av de.. hahah förvånande? elvira kom i sista perioden och såg, riktig härlig tjej alltså! nu sitter jag och ser The bourn supermacy. ingen aning om vilken film det är ,om de är 1an 2an elr 3an eller nu hur många filmer det finns hehe. blir nog en tidig kväll, hoppas jag men får se om det!

bild från umeå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback