lillan

2010-10-25 ♥ 16:17:20
hejsan! kom hem för ett tag sen och på vägen hem så mötte jag maja som sedan gjorde mig sällskap hem. hon bjöd på sin "underbara" sockerkaka.. nä men den var helt amazing, men skolans recept är alltid så att ingenting smakar jätte mycket! nu ligger vi i min säng och diggar till Alexandra Burke Feat. Pitbull – All Night Long - Single Version
verkligen en toppen låt! dagen i caféterian har varit riktig kul! full rulle hela tiden , och efter dagens slut så resulterar det till att jag är kungen av toastmackor;) kommer lägga in bilder sen när min kamera har laddat. får se vad jag hittar på ikväll, men ska iallafall ut på en prommis hihi


man behöver inte alltid vara seriös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback