evigt evigt plugg

2010-10-28 ♥ 17:03:41
hejsan! sitter och "pluggar" biologi just nu. jag får det verkligen inte att gå in i skalle! blir jätte frustrerad! vill verkligen göra bra ifrån mig men får plugga stenhårt ikäll/natt! för jag har inte tänkt och faila! men allt om nerver och hjärnan och ryggmärgen får mig att ...... vill inte ens prata om det..
men nu har jag iallafall tagit en liten paus, ska fortsätta efter maten innan jag far till ladan och ser SAIK-Frölunda. är as taggad fast jag är ganska trött så kommer inte orka stå haha. idag när vi såg film på fysiken så tog jag en liten tupplur, var det skönaste jag har gjort på länge! och även om det bara var cirkus 15 minuter så var det verkligen en power nap och jag blev pigg av det(y) borde göra det varje dag? haha nädå men skulle vara riktigt härligt. nu ska jag fortsätta plugga lite, nu=snart   puss!



"facelook", fast 1000 gånger ljusare hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback