wii

2010-10-31 ♥ 12:38:46
morrn morrn! hann inte skriva några inlägg igår kväll för julia och fredrik kom! vi hade jätte kul och dansade Just dance. första gången jag använt det sedan jag fick det av mamma i julklapp förra året hehe. det var skit kul! marcus och wille kom förbi en stund och var med oss. sedan spelade vi mariokart. haha man blir råtaggad av båda spelen! jag och julia fortsatte självklart spela när fredrik hade lämnat oss. efter ett tag bestämde vi oss för att baka en kladdkaka, mumsmums. edvin marcus axel och anton kom och var med oss ett tag, ( jag antar att dom kom för kladdkakan, men den hann dom inte få av; ) dom for runt två och då satte vi oss och såg ngn creepy gammal skräckis på 3an och åt kladdkaka hihi


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag älskar hålen i min sock!!

2010-10-31 @ 14:17:00
URL: http://juliastellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback