Emmablemma

2011-02-07 ♥ 16:47:18
Nä såklart så får jag inte laga mat, eller ja de hade redan börjat med maten så det skulle varit lite onödigt hehe. Ska lägga mig i sängen nu och "vila" lite innan maten. För ikväll ska jag spendera min tid hos älsklings Emma! Personen som jag har hatat lika mycket som jag älskar! För när vi var mindre så bråkade vi titt som tätt. Vi sa : Åh jag hatar dig ska aldrig mer vara med dig! Och 15 minuter senare så smyger vi fram till varandra och säger : Förlåt.. Kan jag vara med dig ikväll? Haha oj så underbara vi var på den tiden alltså! Vi ska iallafall baka och se Die Welle , för både hon och jag var borta när vi såg slutet den på skolan så vi beslutade oss för att se den tillsammans. Och det är ju mysigt. Vi har även planerat in en liten våldgästning. Spännande spännande! Vem vet det kanske blir hos dig? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback