Stan

2011-02-21 ♥ 18:10:21
Hello lovers! Har nyss kommit hem från stan. Har shoppat en massa, oh love it. Är på jätteeebra humör alltså! Haha fan vad underbart. Jag och Linn satt först på Kitchen och "fikade" . Åt en macka , senare gick vi på Wayne´s och tog en latte. MUMS. Ändå sköna vi är. Ska visa sen vad jag köpte! Plus att scarfen som jag beställde låg i brevlådan. Vi hade ju halv dag idag också, sååå skönt! För sov knappt något idag. 2 lektioner, matte och film. Asjobbigt.. Eller? Nejdå. 

Om ett tag kommer käraste Maja hit. Blir en myskväll med goda saker. Awesome alltså! Nu hade jag tänkt fota allt, puss!



Linn älskling, JAG VILL HA SOMMAR.. Vet att det är uttjatat men det är så jag känner.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback