Moffas bröd

2011-02-06 ♥ 13:31:55
Mmmm vaknade nyss av att det luktade nybakat bröd så tog på mig lite kläder och när jag kommer ner så är det bröd fulla borden. Hur underbart är inte det egentligen?? Åh jag älskar nybakat bröd med smör som smälter och ett glas mjölk. Ingen kan säga emot det! Måste gå och ta mig en macka sen! 

Haha måste verkligen tipsa om en sak! Igår när jag och Joffe var och handlade tills igår så funderade vi vad vi skulle dricka, vi beslutade oss för att köpa en smak till Soda stream. Hittade den ultimata smaken, Xstream ENERGY. Hahaha smakar exakt som energidryck, och gissa om vi skrattade. Helt ärligt vi var galna, vi skrattade så mycket så vi skrek? Nä fy sjutton så kul vi hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback