Sleep mode on

2011-02-07 ♥ 22:54:13


Cambilder ohye, har inget bättre för mig ibland. Är verkligen inte taggad inför imorgon. Vill inte börja med nationella. Det känns så.. Seriöst! Haha vill gå i 6:an och bara tjollra på. Hade verkligen den bästa klassen man kan tänka sig då. Mina bästa kompisar var killar allt var så okomplicerat med dem. Fast nog allt blev det komplicerat ändå i slutändan hehe. Men det var verkligen en av de bästa tidpunkterna i mitt liv alltså. Det kan jag inte neka! Nu ska jag försöka krypa ner till sängs. Kan behövas. Måste vakna tidigt också, får inte komma försent när provet börjar 8.10. Brukar på senaste tid lyckas komma 8.11 / 8.12. Och får vi tydligen prickar för det? Nej måste skärpa mig hehe. Dags för sömn, natti (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback