Nu är det mörkt

2011-01-21 ♥ 23:58:19
Varför ska det vara så svårt att inleda ett inlägg ibland? Knepigt det där alltså! Har haft en super skön fredag. Bara varit hemma med familjen och sett film. Kan vara härligt ibland och inte göra någonting. Är beredd på en riktigt tuff väckning imorgon då pappa har lovat mig att han ska busa med mig på morgonen. Kan inte påstå att det gillas så speciellt för han är den enda som kan kittla mig riktigt mycket utan att jag kan göra något åt det..
Ligger i sängen och lyssnar på  David Guetta – Baby When The Light, grym låt! Lyssnade på den för typ några år sedan minns inte riktigt när det var men nördade den sjukt mycket då iallafall.  




( För lite att göra just nu )

Kommentarer
Postat av: Julia

OCH JAG!;)

2011-01-22 @ 16:37:32
URL: http://juliastellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback