Lördag idag

2011-03-12 ♥ 09:29:56
Mamma kommer och väcker mig: Det är fint väder visst vill du köra skoter? Jag: Jaa, och försöker vakna. Kollar på klockan och ser att den är halv 11. Helt okej. Ser nu att den bara är kvart över 9. Buhu... Det är alltså jättetidigt. Även om det är bra väder så är det för tidigt.. Om jag inte har helt fel ska vi köra till Aapua idag. Till typ ett torn där. Hur grym utsikt som helst så tar med kameran! Sist vi var där så var det mulet men nu är det bra väder så nu lär man se mer. Ska kila iväg och klä på mig nu och äta lite gran innan vi far . Puss!





Just nu så saknar jag alla människor, har inte träffat folk sen i tisdags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback