Äntligen klar!

2011-05-29 ♥ 19:00:13
Hejsan. Känns som att jag har friats från att ha varit inlåst i en grotta eller något. Är äntligen klar med So:n. Eller ja är klart entligt mig själv. Lär ju fortsätta skriva lite ikväll. Men har inte panik för att jag inte är klar.. Haha det där blev komplicerat men men. Har iallafall tänkt att gå ut på en pw innan jag lägger mig. Det har varit snålt med sånna de senaste dagarna pga dåligt väder.. Ungefär så här har jag sett ut hela helgen. Mysmode ON! Puss


Kommentarer
Postat av: Lina

Jaaa kommer bli jättekul! Vi måste hitta på saker i sommar:)!! Inte typ tappa kontakten som de blev förut(a)<3



När har ni skolavslutning:)?

2011-05-29 @ 21:30:49
URL: http://lbhs.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja det kommer bli jättekul! Vi måste hitta på saker i sommar, och inte typ tappa kontakten som förut:(<3



Btw, när får ni sommarlov?:)<3

2011-05-29 @ 21:33:25
URL: http://lbhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback