Chillar galet

2011-09-25 ♥ 23:14:39
Hejsan!! Tycker synd om min blogg för att statistiken har sjunkigt drastiskt de senaste dagarna. Har inte orkat skriva ett inlägg. Fast än jag har haft all tid i världen. Under dessa obloggade dagar så har jag hunnit med: Chilla galet, Se Jägarna 2, Fikat på Wayne´s, Fått skoldatorn, Åkt till mormor, Shoppat loss på Ikea ( nästan då.. ), Sprungit till CW ( Candy World ) för att hinna köpa godis, Sjungit hash hash med Linn i bilen, Sett massa filmer, Gått på promenader i Korpis City, Ätit på MC!!! Och då var vi i nutid. 

Håller på att packa tills imorgon då jag beger mig till Härnösand. Är där tills fredag. Rätt så basic det. Att taxin hämtar mig halv 6 är jag inte så överlycklig över. Men gäller att vara en krigare. Att jag lyckas med att ha 7ton packning är ju inte så ovanligt ( Eller hur Fridis i Usa ; ). Nä nu ska jag ta och avsluta detta inlägg. Puss!



En lite vilsen människa just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback