Tisdag

2013-03-12 ♥ 18:59:34

Andra skoldagen avklrad efter ett välbehövligt lov. Gick lite väl fort men roligt hade jag! Spenderade största delen av lovet i Umeå hos Dennis. Man skulle kunna säga att jag hade en "dag-sambo" och en "kvälls-sambo". För jag tror inte det var mer än en dag jag inte träffade Linnea hehe.. 

1. Invigde lovet med frukt & tjejmys med Heidi, Linnea och Moa! 2. Middag och en reunionkväll med mina tjejer Heidi och Mois, 3. Lunchade med Moa och Dennis på Eastern Palace, 4. Började fredagskvällen i lägenheter med Moa Linnea och Christoffer, 5. Firade Ludvigs födelsedag i Täfteå med en drös folk, 6. Mellomys med Linnea innan en härlig spontanare! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback